søndag 17. april 2011

Vinner av påske giveawayen min

Ja, da er det kommet til den store trekningsdagen og jeg tok i bruk random.org for å trekke ut vinneren,
Jeg telte opp hele 66 lodd og det har kommet 54 følgere på bloggen min nå! Jeg er helt overvelvet!! :)
Setter stor pris på det alle sammen!!
Jegt er så lei meg for at jeg ikke kan gi gaver til dere alle sammen, men det blir flere giveaway etterhvert!! :) Så følg med videre!!

Dagens premie er sponset av Tårtdecor. De har også en egen side på facebook her

Så over til trekningen. Randon.org trakk ut:


Nr 6, som er Cecilie, med den flotte bloggen Cecilie i forstaden

Gratulerer såå masse Cecilie, send meg din adresse på mail, så skal jeg få ordnet gaven så fort som mulig! 
Til dere andre, det kommer flere sjanser senere!

Og en stor takk for Tårtdecor for den kjempefine premien!!! :)

Vil ønske dere alle en riktig flott påske!!! :)

1 kommentar:

  1. Næmen så moro da!!! Gøy overraskelse å få når jeg titter innom på en søndagskveld :) HURRA!!!

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails