mandag 14. november 2011

Giveaway 1 - sponset av Formina

Hei alle sammen!!!


Nå skal jeg rive i gang med en flott giveaway! :)
Og premien passer perfekt til pepperkake baking til jul!



Premien er sponset av den flotte butikken Formina

De er en svenke familiebedrift som startet i 2001.
De har utstikkere til de fleste anledninger som for eks
-barnebursdag, dåpsfest/navnefest,
som en liten vertinnegave,
til adventskalenderen,
og så klart til den klassiske pepperkakebaksten som nærer seg med stormskritt!!


De har bla gårdsdyr

Husdyr:
 prinsesser og engler:
Kjøretøy:


Og mye mye mer!

Og nå kan du være den heldigs som strikker av med hele

10 valgfrie kakeformer!


Denne konkurransern varer 1 uke fra idag, så du kan melde deg på frem til 20.11.11.23.59.
Så trekkes en vinner med random.org 21.11.11 på morgene.

Reglene er som vanlig.
  • 1 lodd for å skrive en hyggelig komentar, si gjerne hvilken former du har lyst på i fra nettbutikken Formina 
  • 2 lodd for å lage ett innlegg i bloggen din eller på facebook og link til denne giveawayen med det øverste bilde i innlegget her, til bloggen min og legg til en link til nettbutikken Formina. Har du ikke blogg eller facebook kan du delta med å legge igjen mailadressen din i komentaren så jeg finner deg hvis du vinner.
  • 1 lodd for å legg deg til som følger/følger fra før. 
  • Så totalt kan du få 4 lodd, vær snill å skriv hvor mange lodd du tar. :)

Da håper jeg mange vil delta på denne konkurransen, og ønsker dere alle lykke til! :)

31 kommentarer:

  1. Jeg som endelig har lært meg å pynte med royal icing ønsker meg alt jeg kan komme over av morsomme utstikkere!! ;) følger deg nå og legg på facebook, så da blir det vel 4 lodd ;)

    SvarSlett
  2. Jeg tar fire lodd :D Tusen takk :D Synes det er kjempefin at du har give away, det gjør det litt spennende å lese bloggen. Fra Formina ønsker jeg meg saksofon, egg, and, høne, gås, de store tallene... Altfor mange fine der :D Link på facebook: https://www.facebook.com/pages/Samlere-av-pepperkakeformer-og-andre-utstikkere/161903027224717 til reklame for bloggen og konkurransen.
    Følger bloggen din :) Følg gjerne min :D

    SvarSlett
  3. Dette vil eg vera med på:) Hadde passa så perfekt for guttane<3
    Delte på facebook også, så då blir det to lodd tror eg:)

    SvarSlett
  4. Jeg skrev et innlegg men det ble vel borte så jeg forsøker igjen:
    For en flott giveaway du har på den hyggelig bloggen din. Det er så gøy å oppdage nye blogger, det blir som en liten skatt man finner føler jeg!
    Nå har lagt meg til som følger av bloggen din og linket både til deg og Formina på Facebook også.

    Skulle jeg vinne så var det jo så mye fine pepperkakeformer å velge mellom!! Her måtte det vel bli noen kattepuseformer tror jeg, samt sau! Tallene er jo et "must" da man lage så mye kult med dem som spiselig julekalender og den doble blomsten var kjempesøt. Og ikke minst så må jeg ha cowboystøvelen da jeg danser linedance!

    Så fire lodd blir det på meg og så får jeg krysse alt jeg har for at jeg er den heldige. Og er jeg ikke det så får jeg bestille noen former likevel! Ha en vakker kveld!

    SvarSlett
  5. Så fin give-away! Jeg har delt den på Facebook og følger deg allerede både på Bloglovin og på Facebook-siden din. Så da blir det 4 lodd på meg. :D

    Om jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg former av gårdsdyr, siden foreldrene mine har småbruk. :)

    Fortsett med den flotte bloggen din Swimzy, masse godt for store og små! :D

    SvarSlett
  6. Hei hei

    Jeg er med med 4 lodd. Er allerede liker, har potet på facebook og skriver en kommentar :)

    Hvis jeg vinner kunne jeg tenkt med prinsesser og engler :)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott Give Away, Swimzy!! :) Jeg og datteren min vil gjerne vinne prinsesseformer vi! Mens sønnen min sikkert ville hatt giraff ;D

    Følger bloggen din både på facebook og bloglovin.

    Og har delt linken på facebook-siden min: http://www.facebook.com/pages/3hjertercom/211052898921169

    Så det blir 4 lodd på meg :)

    Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  8. Så stilige former!! De var knallkule! :)

    Jeg tar gjerne 4 lodd jeg :D Har gjort det jeg skulle, he he!

    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne så ønsker jeg med bondegårdsdyrene.
    Begge ungene her elsker dyr, så den pakken hadde vært helt perfekt!! :)

    Ha en god dag, klem Tone.
    https://www.facebook.com/pages/Tones-kaker-og-andre-s%C3%B8te-saker/205591562823305

    SvarSlett
  9. 2 til meg :)

    Jeg følger deg!

    Disse formene ser så kule ut, jeg elsker pepperkakeformer av alle slag, synes husdyr formene så veldig tøffe ut :;)

    SvarSlett
  10. Heisan!
    Ja jeg blir mer en gjerne med ,koselig blogg foresten,,,

    3 lodd på meg.

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  11. Hei!

    Jeg vil gjerne være med, og tar fire lodd (følger allerede og poster på fb). Jeg synes husdyrutstikkerne er kulest!

    M:)

    SvarSlett
  12. Jeg er gjerne med ♥ Tar 4 lykkelodd og krysser fingrene: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/vinn-matformer.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  13. Veldig mange fine former! Jeg ønsker meg ihvertfall sauen, hesten, grisen og kyllingen. Snøkrystallen og soppen var også kjempefine! Jeg tar 2 lodd og håper på litt vinnerlykke.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd (kommentar + følger), krysser fingrene! Vile nok ha store problemer med å bestemme meg for hvilke former, men antar datteren min vil insistere på noen i prinsessetema i alle fall, og den hunden var utrolig søt da!

    SvarSlett
  15. Hei.

    Så fin give away :-) Jeg vil være med og tar 2 lodd.

    Likte spesielt godt den utstikkeren med motorsykkel :o)

    SvarSlett
  16. Hei! Da har jeg gjort følgende: skrevet kommentar, lenket til denne Give-away og Formina på facebook, og lagt meg til som følger. Håper det gir meg 4 lodd!
    Hvis jeg skulle vinne, tror jeg at jeg ønsker meg noen kule kjøretøy, og en dobbel blomst. en sikkert noe mer og... :-)
    Mvh Cathrine

    SvarSlett
  17. Er med på denne spennende gje bort!

    SvarSlett
  18. Jeg tar to lodd :)Utrolig mange fine former! Mine favoritter er prinsessekronen, elg (både stor og liten), juletrærne, eple, lønneblad, sopp, traktor, lokomotiv, fugl og gris 6,5cm. Nå har jeg siklet over disse så lenge at jeg nesten blir skuffet dersom jeg ikke vinner :p

    SvarSlett
  19. Jeg håber jeg har gjort det rigtig og kan tage 4 lodder. Jeg er følger her. Har linket med billede fra min sidebar på bloggen :) Hvis jeg er så heldig at vinde, så vil jeg rigtig gerne have fingrene i det fine lokomotiv og togvognene, samt måske prinsessen og slottet :)

    SvarSlett
  20. Heihei! Jeg prøver meg med 1 lykkelodd! :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  21. Hei :)
    Eg prøver lykka med eit lodd eg også!
    Kom over bloggen din gjennom matbloggsentralen.com.
    Spennande :)
    Ingrid

    SvarSlett
  22. Koselige former! Jeg tar gjerne ett lodd ;)
    Likte best formene med julemotiv, engler eller dyr :)

    SvarSlett
  23. Koseleg give away i desse førjulstider:o) Eg har samla på pepparkakeformer i 12 år, og det vert alltidt minst to nyanskaffelsar pr år, he he...
    Så sjølvsagt er både hender og føter kryssa for vinnar lykke...to lodd på meg: kommentar+følgar:o)
    Dersom vinnarlykka er med meg vil eg gjerne ha følgande former:
    Hestehode, fiolin/cello,eple, tann,blomst-dobbel, jagerfly,liten elefant, stor delfin, flaggermus og motorsykkel:0)
    Klem Line

    SvarSlett
  24. Hei høpp!!

    Jeg har burdag på treknings dagen og legger derfor et lykke lodd i potten:)

    Nyt søndagen:)

    Lykke til på min give away også:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  25. Så flott med give away, så mye apennende de hadde... Du har en kjempe fin blogg...

    Tar 4 - lodd

    (Hva anngår pepperkake former er ønsket: Slott, teddibjørn, snømann, traktor, motosykkel, tog, g-nøkkel, saksofon, dobbelt hjerte og dobbel blomst)

    Her er link til facebook siden:
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100003018964430

    (Anita Hovland Bjørnes om du ikke får åpnet den)

    Har også "lagt meg til" som følger... ;)

    Krysser fingrene...

    Håper at du får en flott søndag...

    SvarSlett
  26. Slenger meg med og tar to lodd :)

    Sønnen min på fem ønsker seg veldig alle de stilige formene med kjøretøy. Jeg kunne tenkt med de doble formene, kjempesøte.

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  27. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  28. Man får aldri nok pepperkakeformer, så jeg trekker 2 lodd og håper på vinnerlykke! Tror spesielt havets dyr og kjøretøy formene hadde blitt populære her i hjemmet!
    Tvi, tvi!

    SvarSlett
  29. 4 lodd på meg! Jeg liker pinnsvinet best! Hilsen Anne-Petra

    SvarSlett
  30. Så gøy :)

    Gutta mine hadde blitt knallhappy for kjøretøy-formene :)

    Fine bloggen din :)

    Det blir 3 lodd på meg, siden jeg ikke vet åssen jeg følger!

    Klem

    SvarSlett
  31. Merethe Wasbråten!21. november 2011 kl. 07:56

    Så spennende, må jo prøve å vinne de kule formene! Pepperkaker er det beste som finnes!

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails