fredag 9. desember 2011

Vinneren av giweaway II



Da var det tid for trekkning av min andre giveaway! :)
 
Totalt ble det det 40 lodd tilsammen denne gangen, men dessverre, bare 1 som stikker av med denne kjekke garlic card som er sponset av grossist virksomhet Hamonoya i København , som har masse forskjellige kjøkkenredskaper, bla. Microplane og Lekue (bla den macronmatten og "spøytetuben Decomax jeg har) som selger i Danmark, Norge og Sverige.

Så over til trekningen, skrev opp navene deres og la til lodd,

 brukte som vanlig random.org som trakk nr:

14. Jeanne/ Shelly86



Gratuler såå mye Jeanne/Shelle 86


Og siden det er jul straks så slenger jeg med en trøstepremie også jeg, en liten pakke med muffinsformer, hvilken motiv blir en overraskelse.

Og da trakk random.org ut nr 26,



IdaTherese, på sitt siste lodd..

Gratulerer såå mye til begge vinnerne, ta kontakt på mail: swimzysmatblogg@gmail.com , slik at jeg får sendt premiene deres :)



Så til dere som dessverre ikke vant, Disse selges traktør kjeden og kitchn her i norge!

Og følg med, på nyåret kommer det fler giveaway!!


Ha en nydelig fredagskveld!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak :)
    Jeg har straks sendt dig en mail ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, dette syntes jeg var artig =)
    Sender deg en mail=)

    SvarSlett

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails