mandag 25. mars 2013

Matmagasin anbefalinger

Er det flere enn meg som er glad i å lese i matmagasiner og kokebøker?


Jeg har sett flere magasin inne på bladkongen som jeg kunne tenkte meg å abonere på. De har sin egen kategori perfekt for meg: Mat & vin
Og der er det flere magasin jeg kunne tenkt meg å lese.
Bla annet Maison Mat & Vin, Appetitt, Bon Appetit, Food And Travel og mange flere.

Abonerer du på noen matmagasiner som du vil anbefale? 

Hva skal dere alle sammen i påsken? 
Jeg har endel planer i påsken. Skal prøve ut cakepops for første gang, tenkte prøve meg på påskecake pops.
Så skal jeg prøve meg å lammelår, fant en oppskrift i ett magasin, som jeg vil prøve ut. 
Siden det er påske må jeg lage noe med appelsiner, så tror det blir en appelsindessert. 
Ellers skal jeg prøve å gå turer i det fine været å få tatt masse fine bilder, fordi nå varmer sola så våren er på tur. 

Ha en flott påske alle sammen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ koselig med en liten hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails